Sale Chain and hook In Rodhen

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در است.رالیا، نتفلیکس با است.ن، رقیب محلی SVOD که فقط در بازار است.رالیا فعالیت می‌کند، رقابت می‌کند و در حال حاضر نتفلیکس را با قیمت ماهانه پایین می‌آورد در حالی که از محتوای اصلی است.رالیا به عنوان پیشنهاد اصلی خود است.فاده می‌کند. نتفلیکس در حال حاضر پیشرو قابل توجهی در سهم بازار نسبت به Stan است.، به طوری که در سال به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی در است.رالیا رسیده‌است در حالی که Stan در همان مدت به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی رسیده‌است. در کشورهای شمال اروپا، نتفلیکس با Viaplay , HBO Nordic و C More رقابت می‌کند. در

در ژوئیه ۸ اعلام شد که نتفلیکس با است.راتژیست ارشد جوایز هالیوود، لیزا تاباک، برای خرید شرکت مشاوره مستقل LT-LA خود و انتقال و پخش، قرارداد منعقد کرده‌است. این معامله به لیزا تاباک عنوان VP Talent Relationshipها را می‌بخشد. لیزا تاباک همچنین تیم‌های است.عدادیابی و جوایز شرکت را هدایت می‌کند. این بدان معنی است. که او خدمات خود را به‌طور انحصاری به نتفلیکس ارائه خواهد داد.

انتظار می‌رود در آوریل نتفلیکس در سه‌ماهه نخست سال ٫ دلار سود به‌دست آورد که از درآمد ۵٫ میلیون دلاری برخوردار است.، طبق یک نظرسنجی از ۵ تحلیلگر، در مقایسه با سود قبلی ۵ از درآمد ٫ میلیون دلاری، افزایش چشمگیری داشته‌است.



( Sale ) `s other