در نوامبر نتفلیکس یک ویژگی پخش آفلاین را راهاندازی کرد، به کاربران برنامههای تلفن همراه نتفلیکس در Android یا iOS اجازه میداد تا محتوای دستگاههای خود را با کیفیت است.اندارد یا بالا برای مشاهده بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنند. این ویژگی در درجه اول در مجموعهها و فیلمهای منتخب موجود بود و نتفلیکس اظهار داشت که محتوای بیشتری با گذشت زمان توسط این ویژگی پشتیبانی خواهد شد.
در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند میدهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دیویدی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسبوکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینههای بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک بهطور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازیهای ویدیویی را اضافه میکند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بودهاند (با رتبهبندی، بازبینی و صفهایی که بین آنها منتقل نمیشود) و به حسابهای کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.
در سال زمانی که نتفلیکس تقریباً ٫ مشترک داشت و برای تحویل دیویدیهای خود به خدمات پستی ایالات متحده اعتماد میکردند، مبلغ ۵ میلیون دلار ضرر کرد و بلاک باستر پیشنهاد خرید این شرکت را با مبلغ ۵ میلیون دلار مطرح کرد. آنها پیشنهاد کردند که نتفلیکس، به Blockbuster.com تغییر نام یابد و تجارت آنلاین را اداره کند، در حالی که بلاک باستر از دیویدیها مراقبت میکند و وابستگی آنها به سرویس پستی ایالات متحده کمتر میشود. پیشنهاد رد شد.
مدل نتفلیکس همچنین انتظارات بینندگان را تحت تأثیر قرار دادهاست. طبق یک نظرسنجی در سال نیلسن، بیش از درصد آمریکاییها گفتند که نمایشهای خود را زیاد تماشا میکنند و تقریباً از هر آمریکایی ۸ نفر از این فناوری برای تماشای برنامههای مورد علاقه خود بر اساس برنامه خود است.فاده کردهاند.
در ژوئیه نتفلیکس کلی بنت - معاون سابق برادران وارنر، معاون رئیس تعاملی، بازاریابی در سراسر جهان را است.خدام کرد تا مدیر ارشد بازاریابی جدید خود شود. این امر همچنین جای خالی مدیر ارشد قبلی لزلی کیلگور که در ژانویه نتفلیکس را ترک کرد، پر کرد.