Sale Chain and hook In Shahr ray

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در سال ۵ نتفلیکس از Amazon.com به عنوان یک رقیب بالقوه نام برد که تا سال ۸ اجاره آنلاین فیلم را در انگلستان و آلمان ارائه می‌داد. آمازون LoveFilm را در سال خریداری کرد. علاوه بر این، آمازون اکنون فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را از طریق Amazon Video (که قبلاً Amazon Video On Demand و LOVEFiLM Instant بود) پخش می‌کند.

در سال در طی بیماری همه گیر کووید- نتفلیکس گزارش داد «درآمد سه‌ماهه منتهی به مارس ۵٫۸ میلیارد دلار بوده که ٫۵۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته‌است.» در نوامبر، نتفلیکس وعده بودجه یک میلیارد دلاری به ABQ داد که این است.دیو را به بزرگترین است.ودیو در جهان تبدیل کند.

نتفلیکس در اوت ویژگی "Profiles" را دوباره تقویت کرد که به حساب‌ها اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج نمایه کاربر را در خود جای دهند، یا مربوط به افراد یا موارد موضوعی باشد. «نمایه» به‌طور مؤثر علاقه هر کاربر را تقسیم می‌کند، به طوری که هر یک از آنها پیشنهادهای شخصی و اضافه کردن موارد دلخواه را به صورت جداگانه دریافت می‌کنند. به گفته تاد یلین، معاون نوآوری محصولات نتفلیکس، «این یک ویژگی مهم است.»، زیرا «حدود ۵ تا ۸ درصد آنچه مردم در نتفلیکس مشاهده می‌کنند ناشی از آنچه نتفلیکس توصیه می‌کند است.، نه از آنچه مردم جستجو می‌کنند».



( Sale ) `s other