Sale Chain and hook In Tehran

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در طی Q فروش و اجاره دی‌وی‌دی و Blu-ray حدود ۵٪ سقوط کرد و فروش دیسک‌های بسته‌بندی شده با ٫٪ کاهش به ٫ میلیارد دلار رسید، و هزینه بیشتری برای اشتراک در مقایسه با اجاره‌های فروشگاهی ایجاد کرد. این کاهش به دلیل محبوبیت روزافزون نتفلیکس و سایر سرویس‌های جریانی منسوب شد.

این بسیار بدبینانه است.، اما من فکر می‌کنم است.اندارد کیفیت برای افرادی که در خانه چیزهایی را تماشا می‌کنند یکسان نیست [همان‌طور که در مورد نمایش‌های تئاتر وجود دارد] .... من نمی‌خواهم زیاد به نتفلیکس انتقاد کنم، آنها شگفت‌آور هستند چیزهایی است.، و آنها افرادی را جلوی دوربین می‌آورند که شاید هیچ وقت شانس جلوی دوربین بودن را نداشته‌اند، اما همچنین فکر می‌کنم نتفلیکس ترجیح می‌دهد پنج چیز که مردم کمی دوست دارند به جای یک چیز که مردم واقعاً دوست دارند را در محتویاتش داشته باشد. باشد.

مدل توزیع نتفلیکس برای فیلم‌های اصلی منجر به درگیری با صنعت فیلم میراث شده‌است. برخی از سینماها از نمایش فیلم‌هایی که توسط نتفلیکس به صورت تئاتری توزیع شده‌است (در درجه اول برای اطمینان از واجد شرایط بودن جوایز) خودداری کرده‌اند، زیرا از پنجره است.اندارد سه‌ماهه اکران سرپیچی می‌کند و آنها را به‌طور همزمان در سیستم پخش خود پخش می‌کند. است.یون اسپیلبرگ، فرماندار شعبه مدیران



( Sale ) `s other