موفقیت نتفلیکس با تأسیس شمار زیادی شرکت اجاره دیویدی دیگر، در ایالات متحده و خارج از کشور همراه بود. Walmart خدمات اجاره آنلاین را در اکتبر آغاز کرد اما در مه ۵ بازار را ترک کرد. با این حال، والمارت بعداً خدمات اجاره Vudu را در سال خریداری کرد.
در اوت نتفلیکس Millarworld، شرکت انتشاراتی نویسنده کتابهای طنز، متعلق به مارک میلار، را خریداری کرد. این نخستین خرید شرکت در نتفلیکس است.. نتفلیکس قصد دارد از Millar و کارهای فعلی و آینده وی برای محتوای اصلی آینده است.فاده کند. مدیر ارشد محتوای تد ساراندوس، میلار را به عنوان «
در ژوئیه نتفلیکس کلی بنت - معاون سابق برادران وارنر، معاون رئیس تعاملی، بازاریابی در سراسر جهان را است.خدام کرد تا مدیر ارشد بازاریابی جدید خود شود. این امر همچنین جای خالی مدیر ارشد قبلی لزلی کیلگور که در ژانویه نتفلیکس را ترک کرد، پر کرد.
در ۸ سپتامبر نتفلیکس اعلام کرد که سرویس DVD-mail خود را به Qwikster تغییر برند میدهد. مدیرعامل رید هستینگز دربارهٔ این تصمیم اظهار داشت که «ما فهمیدیم که پخش جریانی و دیویدی از طریق پست در حال تبدیل شدن به دو کسبوکار کاملاً متفاوت هستند با ساختار هزینههای بسیار متفاوت، مزایای مختلفی که باید متفاوت به بازار عرضه شوند و ما باید اجازه دهیم هر یک بهطور مستقل رشد و کار کنند». همچنین اعلام شد که این سرویس با برند تجاری جدید اجاره بازیهای ویدیویی را اضافه میکند. تصمیم برای تقسیم خدمات بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اشاره شد که این دو وب سایت از یکدیگر مستقل بودهاند (با رتبهبندی، بازبینی و صفهایی که بین آنها منتقل نمیشود) و به حسابهای کاربری جداگانه ای احتیاج دارند. همچنین، دو وب سایت نیاز به اشتراک جداگانه دارند.
در ژوئیه ۸ اعلام شد که نتفلیکس با است.راتژیست ارشد جوایز هالیوود، لیزا تاباک، برای خرید شرکت مشاوره مستقل LT-LA خود و انتقال و پخش، قرارداد منعقد کردهاست. این معامله به لیزا تاباک عنوان VP Talent Relationshipها را میبخشد. لیزا تاباک همچنین تیمهای است.عدادیابی و جوایز شرکت را هدایت میکند. این بدان معنی است. که او خدمات خود را بهطور انحصاری به نتفلیکس ارائه خواهد داد.