در بخش ایمنی هاوال H دارای است.انداردهای ایمنی قابلقبولی است. و امکاناتی نظیر کیسهی هوا، ترمز ABS EBD، ترکشن کنترل و VSC را برای جلب رضایت مشتریان خود و ایمنی بیشتر در آن قرار داده است.. با اینکه هاوال در آزمون موسسه معتبر تست و ایمنی اروپا(NCAP) شرکت نکرده است. اما در تستهای ایمنی موسسه است.رالیایی(ANCAP) که البته اعتبار کمتری دارد موفق به کسب ۵ ستارهی ایمنی شده است.. از دیگر امکانات قابلذکر در هاوال صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سانروف، سیستم تهویه دوگانه، سنسور باران، سنسور پارک عقب، مانیتورفشار باد لاستیک و لاستیک ۸ اینچی آلومینیومی است..
چین هرچی که مشتری بخواد رو بهش میده اما تولید کننده داخلی میدونه که مردم ماشین با کیفیت میخوان اما بهشون نمیده. البته بحث دامپینگ رو ممکنه اینجا مطح کنی که من در جوابت میگم اگر خریدارش نباشه، دامپینگ هم اتفاق نمی افته. قانون گذار میتونست جلوی واردات خودروهای چینی رو بگیره
رقبای این خودرو در کشورمان باید از این بابت خرسند باشند که شمارگان تولید این خودرو بسیار کم بوده و بیشتر مشتریان ایرانی هم با آن آشنا نیستند! این خودروی کم است.هلاک و نسبتاً باکیفیت چینی، از برخی زوایا و علیالخصوص نمای جلو، از شباهت بسیاری با نسل پیشین تویوتا یاریس بهره میبرد. این مدل، در اوایل سال میلادی به بازار معرفی شد. در همان زمان نیز برخی از وبسایتهای چینی، طراحی این خودرو را بسیار خوب، ابتکاری و اصیل ارزیابی نمودند. در سال میلادی، بدنه
چین آشغال سازه تا ابدم آشغال میسازه هیچ پیشرفتی هم نداره که هیچ همیشه در کیفیت پسرفت هم داره چیزی که به وضوح میشه لمس کرد تا ۵ سال بعدم چین نمیتونه ابر قدرت صنعتی قوی بشه چون علم به روز شدن و پیشرفت و نداره فقط میخواد کپی کنه البته همه دنیا خیلی از مواقع کپی میکنن ولی اون کپی و پیشرفت میدن و چیزه جدید و بکری میسازن ولی چین انگار میخواد تا ابد کپی کنه فرقی هم نداره چه از اروپا چه آمریکا چه ژاپن چه حتی ایران دیگه مهر و تسبیح و تخمه و پسته هم دارن کپی میکنن اونم از نوع بی کیفیتش
شرکت گریت وال محصولات پیکاپ خود را با پسوند وینگل (WINGLE) عرضه میکند و عمده آنها نیز در حال حاضر عبارتاند از: WINGLE و WINGLE و نمونه کاملاً جدید WINGLE . نمونه اولیه و یا همان وینگل از شباهتهای بسیاری با ایسوزو D-MAX مدل برخوردار است.. مدلی از وینگل هم که طراحی آن برای بازار اروپا ویرایش شده، در نمای جلوی خود از شباهت بسیاری با محصولات فولکسواگن بهره میبرد. در آغاز تنها نمونه وینگل در ایران عرضه میشد که پس از مدتی جای خود را به وینگل ۵ داد.