طبیعتا نمیشه انتظار داشت چینی ها به فکر کیفیت محصولاتشون باشند چرا که سودشون در کیفیت پایینه و از این راه اونها و این دلال های پست بی وجدان کلی سود کثیف به جیب می زنند فقط امیدوارم به بهانه ی پول بیشتر تو این تجارت کثیف چینی ها آدم های کمتری آسیب ببینن! (به نظرم الان بزرگترین دشمن مردم ایران چین و این دلال ها هستند! )
دوست عزیز نمیفهمم که پاسخ شما چه ربطی به کامنت من داشت؟ من گفتم همونطور که کره ای ها بخشی از بازار ژاپنی ها رو گرفتن، چینی ها هم یه روزی یه بخشی از بازار کره ای ها و ژاپنی ها رو میگیرن. قطعا روزی خواهد رسید که بین یک چینی، کره ای و ژاپنی هم قیمت، یه عده چینیه رو انتخاب کنن.
درود. اتفاقا باید گفت چین هم محصول خوب داره هم بد یه سری شرکتهای بی نام و نشان داره که هیچ نگرانی ای بابت زیر سوال رفتن اعتبارشون ندارن. بنا بر این بنا به سفارش مشتری، تولیدشون رو انجام میدن. یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر مشتری بگه من میخوام اینقدر هزینه کنم، به اندازه پولی که میده و انتظاری که داره براش تولید میکنن و اگر مشتری سفارشاتش زیاد باشه و پولش کم باشه، تنها چیزی که قابل حذف شدنه، کیفیته. یه مقاله ای خوندم که توش نوشته شده بود در چین، کیفیت یک آپشنه که مشتری میتونه انتخابش کنه، میتونه هم انتخابش نکنه.
در مورد گریت وال c باید بگم طراحیش کمی ایراد داره البته نسبت به ماشینهای ایرانی مثل رانا و تیبا خیلی هم طراحیش خوبه گوشه های چراغهای جلوش حالت گرد و نرمی داره اما چراغهای عقبش نوک تیز هستن و داشبورد زیبا و فرمان جذابی نداره اما یه چیزی که میتونه آدمو به سمتش بکشونه سواری بسیار نرم و خوبی داره چون امتحان کردم سواریش از برندهای همخویش خودش مانند لیفان و ام وی ام بهتره و اما نسبت به خودروهای داخلی خیلی بهتره مانند ایران خودرو و سایپا که افتضاح در افتضاح تولید میکنند.
با سلام اقای کاویانی لطفا در مورد شباهتهای بخشهای فنی خودروهای جدید الورودبه بازار ایران با نمونه های موجود معتبر در ان بیشتر توضیح دهید مثلا همین موتور گریت وال که میتسوبیشی است. در کدام مدل میتسوبیشی موجود در بازار ایران وجود دارد؟