سلام , من جک اس ۵ خریدم و یکی از دوستان هم جیلی خریده , واقعا راضی هستم قبلا سانتافه داشتم که بخاطر مخارجش و برخی دلایل فروختم , خداییش جک اس ۵ هیچی از سانتافه کم نداره و حتی مصرفش و مخارجش هم ارزونتره , جک هم طراحی میتسوبیشیه , که عالیه ,تعجبم دوستانی میان میگن چین آشغاله بدونند که تمامی خودروسازان جهان مخصوصا تویوتا ومیتسوبیشی و ماشین های کره ای همه در چین تولید میشه , چین در سال گذشته میلیون دستگاه فرئش خودرو داشته و در است.انداردهای بین المللی رتبه های خوبی هم آورده که کیفیتش از خودرو های فرانسوی بالاتره و کره رو هم داره میخوره , فروش چین میلیون بوده مجموع تولید آلمان و ژاپن و امریکا ست یعنی بزرگترین خودرو سازی جهان, کارخانه و برند خودرو چینی هم ایجاد شده و بهترینهاش ام جی و جک و جیلی و وال گریت , و البته بهترینش bydeاست که در اروپا و امریکا فروش بسیار بالایی داشته ,,,,
درود. اتفاقا باید گفت چین هم محصول خوب داره هم بد یه سری شرکتهای بی نام و نشان داره که هیچ نگرانی ای بابت زیر سوال رفتن اعتبارشون ندارن. بنا بر این بنا به سفارش مشتری، تولیدشون رو انجام میدن. یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر مشتری بگه من میخوام اینقدر هزینه کنم، به اندازه پولی که میده و انتظاری که داره براش تولید میکنن و اگر مشتری سفارشاتش زیاد باشه و پولش کم باشه، تنها چیزی که قابل حذف شدنه، کیفیته. یه مقاله ای خوندم که توش نوشته شده بود در چین، کیفیت یک آپشنه که مشتری میتونه انتخابش کنه، میتونه هم انتخابش نکنه.
در بخش ایمنی هاوال H دارای است.انداردهای ایمنی قابلقبولی است. و امکاناتی نظیر کیسهی هوا، ترمز ABS EBD، ترکشن کنترل و VSC را برای جلب رضایت مشتریان خود و ایمنی بیشتر در آن قرار داده است.. با اینکه هاوال در آزمون موسسه معتبر تست و ایمنی اروپا(NCAP) شرکت نکرده است. اما در تستهای ایمنی موسسه است.رالیایی(ANCAP) که البته اعتبار کمتری دارد موفق به کسب ۵ ستارهی ایمنی شده است.. از دیگر امکانات قابلذکر در هاوال صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سانروف، سیستم تهویه دوگانه، سنسور باران، سنسور پارک عقب، مانیتورفشار باد لاستیک و لاستیک ۸ اینچی آلومینیومی است..
در مورد گریت وال c باید بگم طراحیش کمی ایراد داره البته نسبت به ماشینهای ایرانی مثل رانا و تیبا خیلی هم طراحیش خوبه گوشه های چراغهای جلوش حالت گرد و نرمی داره اما چراغهای عقبش نوک تیز هستن و داشبورد زیبا و فرمان جذابی نداره اما یه چیزی که میتونه آدمو به سمتش بکشونه سواری بسیار نرم و خوبی داره چون امتحان کردم سواریش از برندهای همخویش خودش مانند لیفان و ام وی ام بهتره و اما نسبت به خودروهای داخلی خیلی بهتره مانند ایران خودرو و سایپا که افتضاح در افتضاح تولید میکنند.
من ساله که وولکس سی دارم خیلی ازش رازیم در طول این سال اکثر مواقع دور موتورو روی ردلاین بردم و تا الان هیچ مشگلی پیدا نکرده که این نشان دهنده ی کیفیت خوبه اونه و از همه مهمتر ترمزهای عالیه اونه من یک تیپ ۵ دارم ترمز های ولکس به تیپ ۵ برتری داره از لحاظ نرمی خودرو اونو میشه با سوناتا yf مقایسه کرد و از لحاظ کیفیت ساخت با ال و مصرف سوخته کمتره ال و به خصوص در مناطق مرطوب که بسیار بسیار کمتره مناطقه خشک مصرف میکنه بر عکس از همه لحاظ ازش راضی بودم خوداروشکر بدونه بزرگ نمایی و من این خودرورا با قیمت /۵ میلیون در اردیبهشت خریداری کردم