تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است.. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
چین آشغال سازه تا ابدم آشغال میسازه هیچ پیشرفتی هم نداره که هیچ همیشه در کیفیت پسرفت هم داره چیزی که به وضوح میشه لمس کرد تا ۵ سال بعدم چین نمیتونه ابر قدرت صنعتی قوی بشه چون علم به روز شدن و پیشرفت و نداره فقط میخواد کپی کنه البته همه دنیا خیلی از مواقع کپی میکنن ولی اون کپی و پیشرفت میدن و چیزه جدید و بکری میسازن ولی چین انگار میخواد تا ابد کپی کنه فرقی هم نداره چه از اروپا چه آمریکا چه ژاپن چه حتی ایران دیگه مهر و تسبیح و تخمه و پسته هم دارن کپی میکنن اونم از نوع بی کیفیتش
در مورد گریت وال c باید بگم طراحیش کمی ایراد داره البته نسبت به ماشینهای ایرانی مثل رانا و تیبا خیلی هم طراحیش خوبه گوشه های چراغهای جلوش حالت گرد و نرمی داره اما چراغهای عقبش نوک تیز هستن و داشبورد زیبا و فرمان جذابی نداره اما یه چیزی که میتونه آدمو به سمتش بکشونه سواری بسیار نرم و خوبی داره چون امتحان کردم سواریش از برندهای همخویش خودش مانند لیفان و ام وی ام بهتره و اما نسبت به خودروهای داخلی خیلی بهتره مانند ایران خودرو و سایپا که افتضاح در افتضاح تولید میکنند.
درود. اتفاقا باید گفت چین هم محصول خوب داره هم بد یه سری شرکتهای بی نام و نشان داره که هیچ نگرانی ای بابت زیر سوال رفتن اعتبارشون ندارن. بنا بر این بنا به سفارش مشتری، تولیدشون رو انجام میدن. یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر مشتری بگه من میخوام اینقدر هزینه کنم، به اندازه پولی که میده و انتظاری که داره براش تولید میکنن و اگر مشتری سفارشاتش زیاد باشه و پولش کم باشه، تنها چیزی که قابل حذف شدنه، کیفیته. یه مقاله ای خوندم که توش نوشته شده بود در چین، کیفیت یک آپشنه که مشتری میتونه انتخابش کنه، میتونه هم انتخابش نکنه.
همانند دیگر محصولات تولید چین، خودروهای چینی نیز دربازارهای ایران و جهان طرافداران فراوانی را برای خود دستوپا کردهاند، که البته یکی از دلایل مهم فروش بالای این خودروها در بازار کنونی ایران قیمتهای نجومی و غیرواقعی رقبای اروپایی آنها در کشورمان است..