در بخش ایمنی هاوال H دارای است.انداردهای ایمنی قابلقبولی است. و امکاناتی نظیر کیسهی هوا، ترمز ABS EBD، ترکشن کنترل و VSC را برای جلب رضایت مشتریان خود و ایمنی بیشتر در آن قرار داده است.. با اینکه هاوال در آزمون موسسه معتبر تست و ایمنی اروپا(NCAP) شرکت نکرده است. اما در تستهای ایمنی موسسه است.رالیایی(ANCAP) که البته اعتبار کمتری دارد موفق به کسب ۵ ستارهی ایمنی شده است.. از دیگر امکانات قابلذکر در هاوال صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سانروف، سیستم تهویه دوگانه، سنسور باران، سنسور پارک عقب، مانیتورفشار باد لاستیک و لاستیک ۸ اینچی آلومینیومی است..
خیر دوست عزیز اینگونه نیست در هیچ جایی هم اینگونه ذکر نشده است. که بسترن دارای موتور مزدا است.. بسترن Bf بر روی یک پلت فرم قدیمی از مزدا ( فکر میکنم ۸) طراحی شده ولی به معنی این نیست که موتور آن مربوط به مزدا باشد. این خودرو دارای گیربکس ژاپنی ISIN است. که روی چند خودروی مرغوب دیگر بازار هم است.فاده شده است. ولی از نظر موتور طرح موتور مربوط به نسخه ای قدیمی از فولکس واگن ( فکر میکنم دهه ) باشد که توسط متخصصین شرکت فاو توسعه یافته و از . به .۸ لیتر افزایش یافته است.. ظاهراً بحث تشابه پلت فرم با مزدا باعث میشود که در صورت نیاز بشود از برخی از قطعات یدکی مزدا هم برای بسترن در آینده است.فاده نمود که این مساله یک حسن برای این ماشین محسوب میشود. به هر حال به نظر میرسد که با توجه به امکانات این خودرو و وضعیت آن که بر روی پلت فرم مزدا قدیمی طراحی شده و است.فاده از گیربکس ژاپنی و همچنین سیستم تعلیق مناسب و البته خدمات پس از فروش گروه بهمن بشود در محدوده حدود ۸ میلیون تومان روی آن اعتماد کرد.
من ساله که وولکس سی دارم خیلی ازش رازیم در طول این سال اکثر مواقع دور موتورو روی ردلاین بردم و تا الان هیچ مشگلی پیدا نکرده که این نشان دهنده ی کیفیت خوبه اونه و از همه مهمتر ترمزهای عالیه اونه من یک تیپ ۵ دارم ترمز های ولکس به تیپ ۵ برتری داره از لحاظ نرمی خودرو اونو میشه با سوناتا yf مقایسه کرد و از لحاظ کیفیت ساخت با ال و مصرف سوخته کمتره ال و به خصوص در مناطق مرطوب که بسیار بسیار کمتره مناطقه خشک مصرف میکنه بر عکس از همه لحاظ ازش راضی بودم خوداروشکر بدونه بزرگ نمایی و من این خودرورا با قیمت /۵ میلیون در اردیبهشت خریداری کردم
حرف شما را قبول دارم حتی ایمنترین ماشینها هم سوار باشیم باید احتیاط را حفظ کنیم توی خبرها حتماً خوانده اید که سال قبل در آبان تصادف لکسوس و اسپورتیج باعث مگر سه نفر از دو ماشین شد که یکی از انها ملی پوش تیم واتر پولو بود یا در همین یک ماه اخیر در مورد جیلی که بحث ایمنی آن خیلی تاکید میشود دو تصادف منجر به مرگ گزارش شده است. حرف من اینست که ماشین های وارد شده به ایران عمدتاً با آپشنهای امنیتی کمتری نسبت به نسخه اصلی هستند که روی امنیت آنها تاثیرگذار است. ولی به معنی بی اهمیت بودن بحث طراحی خودرو نیست. همین جیلی در ایران بدون esp وارد میشود یا موارد دیگری که بالا عرض کردم.
درود. اتفاقا باید گفت چین هم محصول خوب داره هم بد یه سری شرکتهای بی نام و نشان داره که هیچ نگرانی ای بابت زیر سوال رفتن اعتبارشون ندارن. بنا بر این بنا به سفارش مشتری، تولیدشون رو انجام میدن. یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر مشتری بگه من میخوام اینقدر هزینه کنم، به اندازه پولی که میده و انتظاری که داره براش تولید میکنن و اگر مشتری سفارشاتش زیاد باشه و پولش کم باشه، تنها چیزی که قابل حذف شدنه، کیفیته. یه مقاله ای خوندم که توش نوشته شده بود در چین، کیفیت یک آپشنه که مشتری میتونه انتخابش کنه، میتونه هم انتخابش نکنه.