implementation consultation Coaxial cable In Parand

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این کابل ها از لحاظ پارامترهای گوناگون تقسیم بندی می شوند. در نامگذاری این کابل ها، از دو حرف R و G است.فاده می شود که حروف ابتدایی عبارت Radio Guide به معنای هدایت رادیویی است.. عدد قرار گرفته شده در مقابل کلمه RG، به اندازه هسته کابل مربوط می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، کابل برای انتقال داده در فواصل بیشتر، مناسب تر است..

لایه اول، که فاصله بین هادی مرکزی، لایه‌های بیرونی و همچنین برخی از عایق‌ها را فراهم می‌آورد، به نام دی الکتریک شناخته می‌شود. لایه‌های بعدی، که به طور جمعی به عنوان سپر از آن یاد می شوند، که کابل را از تکانه‌های الکتریکی را حفظ می‌کنند. برای اتصال کابل‌ها به دستگاه‌های دیگر هم دو سبک اتصال با فیش‌های نر و ماده وجود دارد. اتصالات نر دارای پین فلزی هستند که از مرکز بیرون زده و اتصالات زن محلی برای دریافت پین دارند.

در این نوع کابل از هادی مرکزی می‌شوند که از موادی مانند مس، نقره، آلومینیوم یا فولاد ساخته شده و این نوع کابل به طور معمول از قطر بزرگتر از سایر اشکال آن برخوردار است.. این نوع کابل‌ها ممکن است. در انتقال سیگنال با مقاومت بالا مورد است.فاده قرار گیرند. در برخی از این کابل‌های سخت از نیتروژن تحت فشار به عنوان مهار کننده نفوذ رطوبت و همچنین برای جلوگیری از قوس است.فاده شود.



( implementation consultation ) `s other