Sale Coaxial cable In South of Tehran

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نام کابل کواکسیال از این مسئله گرفته شده است. که یک کانال فیزیکی بتواند سیگنال الکتریکی را منتقل کند. این کانال از یک هادی فلزی تشکیل شده است. که یک نوع محافظ رسانا و عایق آن را پوشانده است.. یکی از ویژگی های مثبت کابل کواکسیال، طراحی محافظ دار آن است.. به گونه ای که هسته مسی می تواند داده ها را به سرعت منتقل کند، بدون این که تداخلات الکترومغناطیسی یا اثرات محیطی روی آن اثرگذار باشد.

هنگامی که نیاز به افزایش انعطاف‌پذیری باشد، ممکن است. هسته هادی، فلزی باشد به جای یک سیم جامد به یک طرح رشته‌ای تبدیل شده و ممکن است. یک فوم دی الکتریک پلی اتیلن PE) )به جای ماده دی الکتریک سفت‌تر جایگزین شود.  این مدل رایج ترین نوع کابل کواکسیال است.، برای هر کسی که آن را برای است.فاده از تجهیزات ویدیویی خانگی و تلویزیون دیده است.، آشنا است..

هادی کابل های کواکسیال سیم های نازکی هستند که به صورت تابیده شده و یا مفتولی در مرکز کابل قرار گرفته اند. یک نوع عایق دور سیم مسی پوشانده شده است.. روی این عایق یک لایه مشبک نازک و مسی بافته شده است. که وظیفه دفع تداخلات الکترومغناطیسی را برعهده دارد. در نهایت تمامی بخش های کابل داخل یک عایق بیرونی قرار می گیرند. روکش خارجی کابل از جنس PVC است..



( Sale ) `s other