Rent Compressor In East of Tehran

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: سپتامبر: رشد مجدد موقعیت های آموزشی. به منظور ارتقا  ادغام و مقابله با کمبود مهارت ،  موقعیت آموزش اضافی برای جوانان با سابقه پناهندگی ایجاد می کند. دسامبر: به دلیل تقدیر از عملکرد است.ثنایی در تمرین ، کایزر برنده جایزه ملی &#;Training Ace&#; می شود. تعداد کارمندان در سراسر جهان به حدود نفر رسیده است..

:مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#;: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و است.راتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است.. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است. و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از کارمند در سراسر جهان دارد.

کمپرسور یا متراکم‌کننده ( Compressor ) بمنظور فشرده سازی سیالات تراکم پذیر به کار برده می‌شود. در بعضی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ، کمپرسورها وسایلی هستند که بوسیله آن‌ها هوا فشرده شده و به سوی قسمت احتراق هدایت می‌شود. از کمپرسورها برای فشرده نمودن گازها است.فاده می‌شود. در واقع کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی […]



( Rent ) `s other