Sale and Buy Compressor In East of Tehran

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: کارل کازر پدر این شرکت را در ژوئن به عنوان کارگاه ماشین سازی تأسیس کرد. وی کار خود را با ساخت قطعات یدکی برای وسایل نقلیه موتوری و موتورها ، به ویژه چرخ دنده آغاز کرد و بعداً به تجهیزات ویژه ای برای صنعت شیشه سازی رسید. طی چند سال کوتاه این شرکت نفر است.خدام کرد.

:مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#;: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و است.راتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است.. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است. و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از کارمند در سراسر جهان دارد.

: آوریل:  برای اولین بار به موضوع اصلی نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#; تبدیل شد و KAESER به عنوان پیشگام اصلی مفهوم انقلابی شرکت کرد. سپتامبر: خوابگاه جوانان سابق در منطقه Ketschendorf در کوبورگ به محل زندگی کارآموزان KAESER از سراسر جهان تبدیل می شود. همچنین در ماه سپتامبر ، سنگ بنای دیگری در کوبورگ گذاشته شده است.. این بار برای مرکز تحقیق و نوآوری ، جایی که بسیاری از نوآوری های جدید تصور می شود. اکتبر: ساخت و ساز نیز در جای دیگری پیشرفت می کند. مراسم برپایی سالن های تولید جدید جشن گرفته می شود



( Sale and Buy ) `s other