Rent Compressor In Islamshahr

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: در نتیجه تقسیم آلمان پس از جنگ جهانی دوم ، KAESER از بخش عمده ای از بازار اصلی خود در ایالت تورینگن محروم شد و مجبور به دنبال تجارت در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان گشت . تصمیمی که قرار بود آینده شرکت را رقم بزند تخصص KAESER در ساخت موتور ، همراه با تقاضای زیاد کمپرسور در اقتصاد پس از جنگ ، منجر به اضافه شدن کمپرسورها به دامنه محصول شد . اولین کمپرسور رفت و برگشتی ساخته شده توسط KAESER در سال بنا شد . طی چند سال برنامه کمپرسور رفت و برگشت شرکت دامنه کامل تا کیلووات را پوشش داد .

: کارل کائزر جونیور ، پسر بنیانگذار ، ابتکار عمل خروج است.راتژیک بعدی شرکت را بر عهده دارد  توسعه کمپرسورهای پیچ دوار. قلب هر کمپرسور پیچ  پیچ پیچ دوار اختصاصی است. که دارای یک پروفیل روتور جدید صرفه جویی در انرژی است. &#; مشخصات SIGMA. ساخت کمپرسورهای پیچ دوار جدید از سال آغاز می شود. طی سالهای بعد ، KAESER KOMPRESSOREN جای خود را در کنار تولید کنندگان پیشرو کمپرسورهای پیچ دوار بدست  آورد.

این گروه جهانی مجموعه ای جامع از خدمات پس از فروش را برای تکمیل محصولات خود را ارایه می دهد.گاردنر دنور مستقر در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا است.. گاردنر دنور در سال تاسیس شد و امروزه حدود کارمند در بیش از کشور دارد.



( Rent ) `s other