Sale Compressor In Kharazmi Industrial City

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ( کمپ ایر ) Compair   CompAir یک شرکت مهندسی و متخصص در تولید سیستم های هوای فشرده و گاز است.. این شرکت سیستمی منشعب از شرکت  Gardner Denver در فهرست NYSE است.. CompAir زمانی تشکیل شد که Holman با BroomWade ادغام شد تا با شعار  &#;سازمانی با منابع

شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه در سال با هدف واردات ، فروش ، ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کمپرسورهای اطلس کوپکو تاسیس گردید.لازم به ذکر است. با توجه به پیچیدگی و کمبود تکنسین های ماهر جهت اورهال دستگاههای اویل اینجکت و اویل فری اطلس کوپکو ، این شرکت برای اولین بار درایران با جذب و دعوت از بهترین تکنسین های خارجی کمپانی اطلس کوپکو اقدام به اورهال دستگاهها در محل کارخانه کارفرما نموده است.. و پس از تهیه انباری به نسبتاَ کامل از قطعات مصرفی اطلس کوپکو در ایران ، واردات قطعات و تجهیزات هوای فشرده از برخی برندهای معتبر دیگر را آغاز کرد.شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه درسال شمسی با توجه به توانایی و تخصص بالای مدیران خود در امور بازرگانی ، اقدام به واردات کمپرسورهای اسکرو از برند Ekomak و کمپرسورهای کاملاً سفارشی سازی شده با قطعات اطلس کوپکو به صورت کوپل مستقیم وکوپل تسمه ای با واحد هواسازی های Atlas copco ، Aerzen ، Rotor comp ، Ghh rand مطابق با هر بودجه و سلیقه ای نمودند.

این گروه جهانی مجموعه ای جامع از خدمات پس از فروش را برای تکمیل محصولات خود را ارایه می دهد.گاردنر دنور مستقر در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا است.. گاردنر دنور در سال تاسیس شد و امروزه حدود کارمند در بیش از کشور دارد.



( Sale ) `s other