Sale and Buy Compressor In Kharazmi Industrial City

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: کارل کازر پدر این شرکت را در ژوئن به عنوان کارگاه ماشین سازی تأسیس کرد. وی کار خود را با ساخت قطعات یدکی برای وسایل نقلیه موتوری و موتورها ، به ویژه چرخ دنده آغاز کرد و بعداً به تجهیزات ویژه ای برای صنعت شیشه سازی رسید. طی چند سال کوتاه این شرکت نفر است.خدام کرد.

برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ( کمپ ایر ) Compair   CompAir یک شرکت مهندسی و متخصص در تولید سیستم های هوای فشرده و گاز است.. این شرکت سیستمی منشعب از شرکت  Gardner Denver در فهرست NYSE است.. CompAir زمانی تشکیل شد که Holman با BroomWade ادغام شد تا با شعار  &#;سازمانی با منابع

: در نتیجه تقسیم آلمان پس از جنگ جهانی دوم ، KAESER از بخش عمده ای از بازار اصلی خود در ایالت تورینگن محروم شد و مجبور به دنبال تجارت در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان گشت . تصمیمی که قرار بود آینده شرکت را رقم بزند تخصص KAESER در ساخت موتور ، همراه با تقاضای زیاد کمپرسور در اقتصاد پس از جنگ ، منجر به اضافه شدن کمپرسورها به دامنه محصول شد . اولین کمپرسور رفت و برگشتی ساخته شده توسط KAESER در سال بنا شد . طی چند سال برنامه کمپرسور رفت و برگشت شرکت دامنه کامل تا کیلووات را پوشش داد .



( Sale and Buy ) `s other