Rent Compressor In Malard

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: در نتیجه تقسیم آلمان پس از جنگ جهانی دوم ، KAESER از بخش عمده ای از بازار اصلی خود در ایالت تورینگن محروم شد و مجبور به دنبال تجارت در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان گشت . تصمیمی که قرار بود آینده شرکت را رقم بزند تخصص KAESER در ساخت موتور ، همراه با تقاضای زیاد کمپرسور در اقتصاد پس از جنگ ، منجر به اضافه شدن کمپرسورها به دامنه محصول شد . اولین کمپرسور رفت و برگشتی ساخته شده توسط KAESER در سال بنا شد . طی چند سال برنامه کمپرسور رفت و برگشت شرکت دامنه کامل تا کیلووات را پوشش داد .

:مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#;: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و است.راتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است.. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است. و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از کارمند در سراسر جهان دارد.

کمپرسور یا متراکم‌کننده ( Compressor ) بمنظور فشرده سازی سیالات تراکم پذیر به کار برده می‌شود. در بعضی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات ، کمپرسورها وسایلی هستند که بوسیله آن‌ها هوا فشرده شده و به سوی قسمت احتراق هدایت می‌شود. از کمپرسورها برای فشرده نمودن گازها است.فاده می‌شود. در واقع کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی […]



( Rent ) `s other