Rent Compressor In Pakdasht

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: آوریل:  برای اولین بار به موضوع اصلی نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#; تبدیل شد و KAESER به عنوان پیشگام اصلی مفهوم انقلابی شرکت کرد. سپتامبر: خوابگاه جوانان سابق در منطقه Ketschendorf در کوبورگ به محل زندگی کارآموزان KAESER از سراسر جهان تبدیل می شود. همچنین در ماه سپتامبر ، سنگ بنای دیگری در کوبورگ گذاشته شده است.. این بار برای مرکز تحقیق و نوآوری ، جایی که بسیاری از نوآوری های جدید تصور می شود. اکتبر: ساخت و ساز نیز در جای دیگری پیشرفت می کند. مراسم برپایی سالن های تولید جدید جشن گرفته می شود

: سپتامبر: رشد مجدد موقعیت های آموزشی. به منظور ارتقا  ادغام و مقابله با کمبود مهارت ،  موقعیت آموزش اضافی برای جوانان با سابقه پناهندگی ایجاد می کند. دسامبر: به دلیل تقدیر از عملکرد است.ثنایی در تمرین ، کایزر برنده جایزه ملی &#;Training Ace&#; می شود. تعداد کارمندان در سراسر جهان به حدود نفر رسیده است..

شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه در سال با هدف واردات ، فروش ، ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کمپرسورهای اطلس کوپکو تاسیس گردید.لازم به ذکر است. با توجه به پیچیدگی و کمبود تکنسین های ماهر جهت اورهال دستگاههای اویل اینجکت و اویل فری اطلس کوپکو ، این شرکت برای اولین بار درایران با جذب و دعوت از بهترین تکنسین های خارجی کمپانی اطلس کوپکو اقدام به اورهال دستگاهها در محل کارخانه کارفرما نموده است.. و پس از تهیه انباری به نسبتاَ کامل از قطعات مصرفی اطلس کوپکو در ایران ، واردات قطعات و تجهیزات هوای فشرده از برخی برندهای معتبر دیگر را آغاز کرد.شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه درسال شمسی با توجه به توانایی و تخصص بالای مدیران خود در امور بازرگانی ، اقدام به واردات کمپرسورهای اسکرو از برند Ekomak و کمپرسورهای کاملاً سفارشی سازی شده با قطعات اطلس کوپکو به صورت کوپل مستقیم وکوپل تسمه ای با واحد هواسازی های Atlas copco ، Aerzen ، Rotor comp ، Ghh rand مطابق با هر بودجه و سلیقه ای نمودند.



( Rent ) `s other