Sale and Buy Compressor In Parand Industrial City

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: سپتامبر: رشد مجدد موقعیت های آموزشی. به منظور ارتقا  ادغام و مقابله با کمبود مهارت ،  موقعیت آموزش اضافی برای جوانان با سابقه پناهندگی ایجاد می کند. دسامبر: به دلیل تقدیر از عملکرد است.ثنایی در تمرین ، کایزر برنده جایزه ملی &#;Training Ace&#; می شود. تعداد کارمندان در سراسر جهان به حدود نفر رسیده است..

روغن کمپرسور Compressor oil جهت است.فاده در انواع کمپرسورهای اسکرو مارپیچ یا پیستونی PISTON مناسب می باشد. شرکت کوشا فروش انواع برندهای تولید کننده نظیر شل SHELL و موبیل MOBIL و توتال TOTAL و بهران و ایرانول و نفت پارس انجام می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب روانکارها یکی از ویژگی شرکت کوشا می باشد. این روغن ها به دلیل شرایط کاری سخت باید دارای افزودنی های مناسبی همچون کلسیم و منیزیم و فسفر جهت افزایش فشاری پذیری و جلوگیری از تشکیل کف باشد. روغن های کمپرسور در سطل های لیتری و بشکه های لیتری با است.حکام بالا بسته بندی می گردد.

گروه صنعتی گاردنر دنور با ارائه طیف گسترده ای از کمپرسورها و محصولات خلاء، به مشتریان در سراسر جهان در صنایع مورد است.فاده قرار می دهد. این گروه تجهیزات قابل اعتماد و با صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند که در بسیاری از برنامه های تولید و فرایند کار می کند.



( Sale and Buy ) `s other