Rent Compressor In Varamin

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه در سال با هدف واردات ، فروش ، ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کمپرسورهای اطلس کوپکو تاسیس گردید.لازم به ذکر است. با توجه به پیچیدگی و کمبود تکنسین های ماهر جهت اورهال دستگاههای اویل اینجکت و اویل فری اطلس کوپکو ، این شرکت برای اولین بار درایران با جذب و دعوت از بهترین تکنسین های خارجی کمپانی اطلس کوپکو اقدام به اورهال دستگاهها در محل کارخانه کارفرما نموده است.. و پس از تهیه انباری به نسبتاَ کامل از قطعات مصرفی اطلس کوپکو در ایران ، واردات قطعات و تجهیزات هوای فشرده از برخی برندهای معتبر دیگر را آغاز کرد.شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه درسال شمسی با توجه به توانایی و تخصص بالای مدیران خود در امور بازرگانی ، اقدام به واردات کمپرسورهای اسکرو از برند Ekomak و کمپرسورهای کاملاً سفارشی سازی شده با قطعات اطلس کوپکو به صورت کوپل مستقیم وکوپل تسمه ای با واحد هواسازی های Atlas copco ، Aerzen ، Rotor comp ، Ghh rand مطابق با هر بودجه و سلیقه ای نمودند.

: سپتامبر: رشد مجدد موقعیت های آموزشی. به منظور ارتقا  ادغام و مقابله با کمبود مهارت ،  موقعیت آموزش اضافی برای جوانان با سابقه پناهندگی ایجاد می کند. دسامبر: به دلیل تقدیر از عملکرد است.ثنایی در تمرین ، کایزر برنده جایزه ملی &#;Training Ace&#; می شود. تعداد کارمندان در سراسر جهان به حدود نفر رسیده است..

: کارل کائزر جونیور ، پسر بنیانگذار ، ابتکار عمل خروج است.راتژیک بعدی شرکت را بر عهده دارد  توسعه کمپرسورهای پیچ دوار. قلب هر کمپرسور پیچ  پیچ پیچ دوار اختصاصی است. که دارای یک پروفیل روتور جدید صرفه جویی در انرژی است. &#; مشخصات SIGMA. ساخت کمپرسورهای پیچ دوار جدید از سال آغاز می شود. طی سالهای بعد ، KAESER KOMPRESSOREN جای خود را در کنار تولید کنندگان پیشرو کمپرسورهای پیچ دوار بدست  آورد.



( Rent ) `s other