Sale and Buy Compressor In Varamin

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: کارل کائزر جونیور ، پسر بنیانگذار ، ابتکار عمل خروج است.راتژیک بعدی شرکت را بر عهده دارد  توسعه کمپرسورهای پیچ دوار. قلب هر کمپرسور پیچ  پیچ پیچ دوار اختصاصی است. که دارای یک پروفیل روتور جدید صرفه جویی در انرژی است. &#; مشخصات SIGMA. ساخت کمپرسورهای پیچ دوار جدید از سال آغاز می شود. طی سالهای بعد ، KAESER KOMPRESSOREN جای خود را در کنار تولید کنندگان پیشرو کمپرسورهای پیچ دوار بدست  آورد.

: آوریل: خشک کن جدید صرفه جویی در مصرف انرژی SECOTEC TF به عنوان نامزد نهایی جایزه معتبر هرمس انتخاب شده است. که توسط نمایشگاه تجارت &#;Hannover Messe&#; به رسمیت شناختن فن آوری های نوآورانه اعطا شده است.. خشک کن جدید با سیستم ذخیره گرمایشی نوآورانه خود ، در مقایسه با خشک کن های معمولی تا ٪ صرفه جویی در انرژی می کند. اکتبر: تخمگذار سنگ بنای یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در سایت تولیدی گرا. تعالی در نوآوری نقش اصلی را دارد. یک جریان پایدار از نوآوری ها ، لبه های رقابتی KAESER KOMPRESSOREN را در خط مقدم فناوری خشک کردن هوای فشرده &#; و همچنین در سایر مناطق حفظ و گسترش می دهد. نوامبر: با ادغام مجدد  یک شرکت سهام اروپا &#; KAESER KOMPRESSOREN گام دیگری را در است.راتژی بین المللی خود برمی دارد. یک شرکت خانوادگی با ریشه های آلمانی قوی ، در سراسر دنیا در خانه و با کیفیت &#;ساخت آلمان&#; سازش ناپذیر. هیئت اجرایی متشکل از دیپل است..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت



( Sale and Buy ) `s other