Sale Compressor In qarchak Industrial City

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



: کارل کازر پدر این شرکت را در ژوئن به عنوان کارگاه ماشین سازی تأسیس کرد. وی کار خود را با ساخت قطعات یدکی برای وسایل نقلیه موتوری و موتورها ، به ویژه چرخ دنده آغاز کرد و بعداً به تجهیزات ویژه ای برای صنعت شیشه سازی رسید. طی چند سال کوتاه این شرکت نفر است.خدام کرد.

شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه در سال با هدف واردات ، فروش ، ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش کمپرسورهای اطلس کوپکو تاسیس گردید.لازم به ذکر است. با توجه به پیچیدگی و کمبود تکنسین های ماهر جهت اورهال دستگاههای اویل اینجکت و اویل فری اطلس کوپکو ، این شرکت برای اولین بار درایران با جذب و دعوت از بهترین تکنسین های خارجی کمپانی اطلس کوپکو اقدام به اورهال دستگاهها در محل کارخانه کارفرما نموده است.. و پس از تهیه انباری به نسبتاَ کامل از قطعات مصرفی اطلس کوپکو در ایران ، واردات قطعات و تجهیزات هوای فشرده از برخی برندهای معتبر دیگر را آغاز کرد.شرکت اطلس کمپرسور خاورمیانه درسال شمسی با توجه به توانایی و تخصص بالای مدیران خود در امور بازرگانی ، اقدام به واردات کمپرسورهای اسکرو از برند Ekomak و کمپرسورهای کاملاً سفارشی سازی شده با قطعات اطلس کوپکو به صورت کوپل مستقیم وکوپل تسمه ای با واحد هواسازی های Atlas copco ، Aerzen ، Rotor comp ، Ghh rand مطابق با هر بودجه و سلیقه ای نمودند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت



( Sale ) `s other