Compressor In Shahr ray ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Compressor-1
Compressor-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




برترین سازندگان کمپرسور در دنیا ( کمپ ایر ) Compair   CompAir یک شرکت مهندسی و متخصص در تولید سیستم های هوای فشرده و گاز است.. این شرکت سیستمی منشعب از شرکت  Gardner Denver در فهرست NYSE است.. CompAir زمانی تشکیل شد که Holman با BroomWade ادغام شد تا با شعار  &#;سازمانی با منابع

روغن کمپرسور Compressor oil جهت است.فاده در انواع کمپرسورهای اسکرو مارپیچ یا پیستونی PISTON مناسب می باشد. شرکت کوشا فروش انواع برندهای تولید کننده نظیر شل SHELL و موبیل MOBIL و توتال TOTAL و بهران و ایرانول و نفت پارس انجام می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب روانکارها یکی از ویژگی شرکت کوشا می باشد. این روغن ها به دلیل شرایط کاری سخت باید دارای افزودنی های مناسبی همچون کلسیم و منیزیم و فسفر جهت افزایش فشاری پذیری و جلوگیری از تشکیل کف باشد. روغن های کمپرسور در سطل های لیتری و بشکه های لیتری با است.حکام بالا بسته بندی می گردد.

:مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#;: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و است.راتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است.. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است. و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از کارمند در سراسر جهان دارد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Shahr ray