Bobcat In Charmshahr Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Bobcat-1
Bobcat-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فروشگاه اینترنتی ایران بابکت همچنین کانال تلگرام خرید و فروش انواع مینی لودر وبابکت ، عرضه کننده انواع قطعات و لوازم جانبی بابکت ، مینی لودر، اسکید لودر میباشد. که مشتریان میتوانند جهت تسریع در خرید خود به صورت آنلاین سفارش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی ثبت نمایند و ظرف مدت زمان ساعت برای مشتریان تهران و ساعت جهت مشتریانی که در شهرستان ها هستند کالا را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایند.

کاترپیلار (Caterpillar) یک شرکت صنایع سنگین آمریکایی است. ، که در زمینه طراحی و توسعه ، مهندسی و ساخت ، بازاریابی و فروش موتورهای درون ‌سوز، ماشین ‌آلات و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین فعالیت می ‌کند. کاترپیلار به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین سازندگان ماشین ‌آلات عمرانی در جهان شناخته می ‌شود.

شرکت کوبوتا در سال ۸ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۸ کارخانه تولیدی بزرگ در کشور ژاپن است.. این شرکت همچنین ،  دارای شمار زیادی شرکت تابعه ، زیرمجموعه و شرکت فرعی ، در کشورهای مختلف جهان است.. دفترمرکزی این شرکت در شهر اوساکا ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو ، بورس نیویورک ، بورس فرانکفورت و بورس اوساکا معامله می‌ شود.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Charmshahr Industrial City