Bekho In Islamshahr ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگ ارچلیک ادغام شد و سپس شرکت آرچلیک توانست انواع ماشین لباسشویی ها ،ماشین ظرفشویی ها ، یخچال فریزر و ساید و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام و برند بکو روانه بازار کند .

قطعا اطلاع از تاریخچه برندی که قرار است. محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنیم باعث می شود تا حدود بتوانیم با آن برند ارتباط برقرار کنیم و به شناخت کافی از برند مد نظرمان برسیم ، به گونه ای می توان گفت که شناخت برندی که قرار است. از آن خرید کنیم باعث ایجاد حس اعتماد نسبت به آن برند برای مشتری می شود . در این مقاله با توجه به سوالات و پرسش های شما عزیزان که اکثرا راجع به این موضوع بود که برند بکو ساخت کجاست ، تصمیم گرفتیم تاریخچه این برند محبوب و پر طرفدار را شرح دهیم ، در ادامه می توانید همانطور که خواستید برند بکو را به طور کامل بشناسید .

بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است.. این شرکت در سال در است.انبول تأسیس شد.خانه بکو افتخار این را دارد که نماینده اصلی این شرکت در ایران باشد.کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمنانت اصلی و انحصاری بهستان تجارت ارس با ضمانت ماهه می باشد، لوازم کوچک ماه است..



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Islamshahr