Bekho In Malard ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است.. این شرکت در سال در است.انبول تأسیس شد.خانه بکو افتخار این را دارد که نماینده اصلی این شرکت در ایران باشد.کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمنانت اصلی و انحصاری بهستان تجارت ارس با ضمانت ماهه می باشد، لوازم کوچک ماه است..

از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به این مدل دو درب، با ظرفیت لیتری و طبقات متعدد عریض می‌تواند حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جا دهد اشاره کرد. همچنین بکو درزگیرهای یخچال مدل CNDX را با خاصیت ضدباکتری تولید کرده است. تا علاوه بر عایق‌کردن دستگاه از نظر عبور گرما که وظیفه‌ی اصلی‌شان محسوب می‌شود، به بهداشت یخچال هم کمک کنند.

بکو نام برندی است. که انواع لوازم خانه و آشپزخانه را تولید می کند ، برند بکو در سال در کشور ترکیه تاسیس شده است. و از همان زمان به طور حرفه فعالیت خود را آغاز کرده است. . برند بکو توسط شخصی به نام وهبی کوچ ساخته شده است. . بکو(Beko) آنچنان قوی عمل کرده بود که در سال توانست یکی از شرکت های بسیار بزرگ آلمانی به نام گروندیک را بخرد و سپس در سال کیی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در اروپا شناخته شود . سپس در سال شرکت محبوب بکو با شرکت بزرگی به نام ارپلیک ادغام شد و سپس توانست انواع ماشین لباسشویی ها ، ظرفشویی ها ، یخچال و تلویزیون ها و … که توسط این شرکت تولید می شوند را با نام بکو روانه بازار کند .



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Malard