Bekho In lalezar market ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Bekho-1
Bekho-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




&#; اجاق‌ها و کباب‌پزهای توکار بکو دارای برچسب EST هستند که بیان‌گر اطمینان از صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. و به محصولاتی با بازدهی انرژی بالا تعلق می‌گیرند. EST جامعه‌ای است. مستقل، معتبر و با محوریت داوطلبانه که در زمینه اهدای گواهی‌نامه فعالیت دارد.

نام بکو نخستین بار در سال و با است.فاده از دو حرف ابتدایی نام بنیان‌گذاران آن یعنی Bejarano و Koç نام‌گذاری شد. این شرکت فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری در زمینه تولید رب گوجه فرنگی و غذای آماده شروع کرد. اما در ابتدا به‌دلیل شرایط و قوانین پیچیده موجود در آن زمان، نتوانست تجارت خود را چندان گسترش دهد. به محض این‌که شرایط برای همکاری با جنرال الکتریک مساعد شد، نام شرکت تولید غذای آماده، از بکو به Beko Ticaret A.S. تغییر یافت و آغاز به فروش لوازم خانگی کرده و تبدیل به برند واردات و صادرات لوازم خانگی شد.

همانطور که همه ما میدانیم شستن لباس‌ها یکی از دغدغه‌هایی است. که خانم‌های خانه دارند و ماشین لباسشویی به راحتی میتواند این دغدغه را برطرف کند. در هنگام خرید ماشین لباسشویی به مواردی مثل میزان مصرف آب، میزان مصرف انرژی، توان مصرفی، برنامه شستشو و قفل کودک توجه داشته باشید.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In lalezar market