Tower Crane In Ayene varzan Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این دستگاه برای بلند کردن و جابجایی از طناب یا کابل معلق از یک بازوی محرک است.فاده میکند. به همین دلیل ماشین‌آلاتی که صرفا حرکت عمودی یا افقی را برای کاربر فراهم میکنند و از کابل است.فاده نمی‌کنند نمیتوان جزو تاورکرین ها دسته‌ بندی کرد.

جرثقیل ها با توجه به کاربرد و خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به عملیات مختص به کاربردشان در انواع , اقسام و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند جرثقیل دکلی و یا برجی در دسته جرثقیل های ثابت قرار دارد این نوع از ماشین های مدرن و امروزی محسوب می شود که ساختاری شبیه به ترازو دارد جرثقیل های دکلی بسیار پر مصرف می باشند از آنها با نصب بر روی زمین در ساخت ساختمان های بلند و برج سازی است.فاده می شود. شرکت اجاره جرثقیل یوسفی کرین همراه شماست با اطلاعات مفیدی از جرثقیل دکلی

جرثقیل برج سازی یکی از دستاورد های مهم بشری می باشد که ساختارهای متفاوتی بنا به نوع توقع کاربر را دارا می باشد. جرثقیل برجی در زمینه های برج سازی ، سد سازی ، سیلو سازی ، پل سازی و … به کار گرفته می شود. این جرثقیل ها می تواند در ارتفاع های متفاوت با باربرداری های متفاوت در شعاع های متفاوت خدمت دهی نماید. چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه ی باربرداری جهت است.فاده های گوناگون را دارا می باشند توجه قشر عظیمی از صنعتگران را چه در زمینه ی برج سازی و … به خود اختصاص داده است..



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Ayene varzan Industrial City