Tower Crane In Baharestan ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت ونوس کرین یکی از شناخته ترین شرکت ها در این زمینه و این نوع صنف شغلی است. که تمامی خدمات مربوطه را با قیمت های مناسب و کیفیت های بالا و ضمانت نامه و بیمه نامه همراه با مشاوره رایگان و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

تاورکرین (جرثقیل برجی) یک وسیله ثابت معمول در محل ساخت ساختمان های بزرگ است.. آنها وسایلی قوی با زیبایی ناشناخته هستند. تاورکرین ها اغلب تا فوت قد براشفته اند و از دور می توانند غیر قابل دسترسی باشند. کارگران ساختمانی از تاورکرین برای جابجایی آهن آلات ساختمانی ، بتون ، ابزارهای بزرگ شبیه ژنراتورها و قطعات مختلف وسیعی در دیگر مصالح ساختمانی است.فاده می کنند.

همواره برای عموم این سوال مطرح است. که تاور کرین ها چگونه به نقاط مرتفع میرسند و چگونه افزایش ارتفاع پیدا می کنند. لازم به توضیح است. ، تاور کرین ها پس از نصب و مونتاژ اولیه که توسط جرثقیل موبایل (سیار ) انجام می گیرد جهت افزایش ارتفاع از قدرت خود مونتاژ دستگاه است.فاده می کنند. این امر مستلزم یکسری عملیات بسیار حساس مس باشد و با اضافه کردن سکشن ( قطعه ارتفاعی ) ارتفاع می گیرد. و با کم کردن آن ارتفاع آن نیز کم می گردد البته انواع گوناگون تاور کرین ها بنا بر تیپ و یا کشور سازنده عملیات متفاوتی را دارا می باشند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Baharestan