Tower Crane In Dehak Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ماشین ها توانایی حرکت روی زمین و انتقال از نقطه ای به نقطه دیگر را دارا می باشند اما نوع حرکت آنها با یکدیگر متفاوت است. جابه جایی تعدادی از آنها توسط ریل می باشد و در برخی دیگر نیز بر روی زنجیر هایی که شبیه به زنجیر تانک می باشد جابه جا می شوند در تعدادی دیگر نیز از چرخ های لاستیکی بزرگ و قدرتمند که شبیه به لاستیک هواپیما می باشد است.فاده می شود .

آیا تا کنون به این فکر افتاده اید که چه دستگاهی توانسته است. بالاترین ارتفاع را از سطح زمینه داشته باشد ؟!! آیا بالاتر از آسمانخراشها و دکل های مخابراتی و برج ها و دژها سراغ دارین ؟!! اصلا این نکته مد نطرتان بوده است. که چگونه و با چه دستگاهی یک برج بنا میشود ؟!! ما امروز اینجاییم تا این سیستم معجزه گر را به شما معرفی کنیم . همه ما درباره تاور کرین یا همان جرثقیل برجی مطالبی شنیده ایم که البته به آن جرثقیل هوایی نیز میگویند . اگر نگاهی به تصاویر این سایت داشته باشید خواهید دید چگونه یک ساخته دست بشر توانسته است. تا سمت ابرها برود  و به زودی جو زمینه را فتح میکند  و اگر دز رمینه اجاره جرثقیل به مطالعه درباره انواع جرثقیل ها نیازدارید یوسفی کرین را دنبال کنید با ناگفته هایی از تاور کرین

بسیاری از حوادث جرثقیل های برجی نه به دلیل نقص فنی در تاور کرین بلکه به دلیل اشتباه ریگر در بستن درست بار و یا عدم ارتباط مناسب در حین بروز خطراتی مثل گیر کردن بخشی از بار به میلگردها یا بخشی از سازه در حال ساخت و وارد شدن شُک ناگهانی به فلش به دلیل باربرداری بیش از حد تعیین شده برای تاور کرین ها رخ می دهد. ارتباط بین ریگر و اپراتور تاور کرین اغلب از طریق بیسیم صورت می پذیرد ولی باید هر دو این افراد با علائم است.اندارد و قراردادی ریگری آشنا باشند تا در صورت قطع ارتباط یا صدای محیطی بیش از اندازه این امکان را داشته باشند تا به وسیله آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Dehak Industrial City