Tower Crane In Malard ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




قطعات این دستگاه ها همن به صورت وارداتی و هم مونتاژ هستند که بیشتر آنها دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند اما نکته مهم این است. که باید بازرسی و در صورت نیاز تعمیر این قطعات و کل دستگاه به موقع و طبق اصول انجام شود مشکل یا خرابی اتفاق نیافتد.

کلیه تاور کرین ها از چند اجزای اصلی و چند بخش فرعی تشکیل شده اند . و نسبت به ارتفاع بیشتر هر جرثقیل هوایی باید کلیه این قطعات تقویت شده و یا تعویض شوند  . ا توجه به سختگیریها نسبت به مقاومت بالایی جرثقیل های برجی اجزای اصلی این شیشتم غول پیکر تنها توسط چند شرکت خاص تولید و توضیع میشوند  اجزای اصلی عبارتند از  :

فلش، بخشی از جرثقیل (تاور کرین) است. که وظیفه باربرداری را عهده دار است.. و بازوی کوتاه، وزنه های تعادلی را در خود جای داده که معمولا از جنس بتن می باشند و ترتیب قرار گیری این بلوک ها بر اساس ارتفاع کاری جرثقیل و طول فلش و وزن یا همان ظرفیت کاربری متفاوت است. که با توجه به کارآیی آن در دفترچه راهنمای آن قید شده است.. اپراتور تاور کرین می تواند آن را از داخل کابین کنترل کند و یا در برخی از مدل ها از طریق ریموت کنترل از نقطه ای دلخواه عملیات جابه جایی بار را انجام دهد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Malard