Tower Crane In Payetakht Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کسی که بتواند این دستگاه عظیم را کنترل کند ، راننده یا اپراتور تاور کرین نام دارد که قبل از هر کاری باید گواهینامه تاور کرین را بگیرد و همچنین مهارت و تجربه لازم را داشته باشد یا به طور خلاصه اپراتور تاور فردی است. که به کنترل جرثقیل برجی میپردازد و کار های مربوط به کنترل و انجام کار های ساختمانی را انجام میدهد.

به همین علت بعد از مدتی مختراعانی جمع شدند و تصمیم به ساخت و پیشرفته تر کردن اهرم های تعادلی کردند که بعد از مدتی به نتیجه رسیدند و توانستند وسیله ای به اسم جرثقیل برجی بسازند که مخصوص ساختمان ها و برج های مرتفع است. که این وسیله علاوه بر اینکه هزینه ها را کمتر کرد بلکه سرعت انجام و پایان دادن به پروژه ها را نیز کوتاه تر کرد.

فلش، بخشی از جرثقیل (تاور کرین) است. که وظیفه باربرداری را عهده دار است.. و بازوی کوتاه، وزنه های تعادلی را در خود جای داده که معمولا از جنس بتن می باشند و ترتیب قرار گیری این بلوک ها بر اساس ارتفاع کاری جرثقیل و طول فلش و وزن یا همان ظرفیت کاربری متفاوت است. که با توجه به کارآیی آن در دفترچه راهنمای آن قید شده است.. اپراتور تاور کرین می تواند آن را از داخل کابین کنترل کند و یا در برخی از مدل ها از طریق ریموت کنترل از نقطه ای دلخواه عملیات جابه جایی بار را انجام دهد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Payetakht Industrial City