Tower Crane In Varamin ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تاور ها علاوه بر قابلیت بلند کردن و همچنین عقب و جلو بردن بار ، توانایی جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال بار به نقطه دلخواه را دارد که این کار توسط  یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

استفاده از جرثقیل های دکلی در برج سازی باعث تسریع و تسهیل در امور ساخت و ساز شده است. در عصر کنونی به خصوص در ساختمان سازی و آسمان خراش ها از جرثقیل های برجی به وفور است.فاده می شود اجاره این نوع جرثقیل ها مناسب کسانی است. که هزینه بالایی برای تهیه جرثقیل برجی ندارند و باعث می شود تا پروژه شما در زمان کوتاهی انجام گیرد بدین سبب اجاره ماهیانه و سالیانه مقرون به صرفه می باشد برای اطلاع از قیمت بروز اجاره جرثقیل برجی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

به طور کلی این نوع جرثقیل نسبت به جرثقیل های برجی ثابت یا مشابه به بازوی متحرک افقی یا تاشو کوچکتری جهت پوشش سطح ساختمان در دست ساخت نیاز دارد و نیز بازوی متحرک جرثقیل (تاور کرین) از قطعات کوچکتری جهت پوشاندن منطقه ساختمانی که به سادگی جابجا می شوند تشکیل می شوند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Varamin