Tower Crane In Varamin ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تاور کرین ها پس از بلند کردن بار از روی زمین دارای مانور حرکت بار به سمت جلو یعنی دور از دستگاه (شاریوت به جلو) و حرکت بار به سمت عقب یعنی به سمت خود دستگاه (شاریوت به عقب) می باشد. البته لازم به ذکر است. باری را که بیش از حد مجاز تناژ دستگاه می باشد را توسط میکروسوئیچ های قطع کن کنترل می نمایند و از جلو رفتن آن خود داری می کنند و این امکان در تاور کرین های به روز همواره قابل مشاهده می باشد.

معروف ترین برند های این دستگاه ها ، LIEBHERR و POTAIN می باشند که در ایران POTAIN معروف تر بوده و تهیه لوازم و قطعات یدکی آن آسان تر می باشد. این برند ساخت کشور فرانسه بوده و از سال میلادی به بعد بسیاری از قطعات آن در چین ساخته می شود که تحت لیسانس فرانسه و با همان کیفیت می باشند.اجزای تاورکرین در تصویر روبرو قابل مشاهده است..

توضیح اینکه پس از ارتفاع است.انداردی که سازنده ی دستگاه تعیین نموده است. می بایست جهت ارتفاع بیشتر از است.اندارد دستگاه توسط کادر آنکاراژ ( کمربند ) به نقاطی از ساختمان و یا سازه مورد نظر مهار گردد . کلیه مراحل نصب ، مونتاژ ، ارتفاع دادن ، بستن کمربند و &#; می بایست توسط نیرو های متخصص و کار آزموده قرار گیرد زیرا کوچکترین اشتباه می تواند آخرین اشتباه افراد باشد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Varamin