Telehandler In East of Tehran ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرایط کار در محل ساخت و ساز نسبتا بد است.: آب و هوا, گرد و غبار, دوره ساخت و ساز, غیره. ما همچنین می دانیم که ایمنی و فشردگی اغلب برای عملکرد خوب یک سایت ساخت و ساز بسیار مهم است.. بنابراین تجهیزات لیفتراک های تلسکوپی به دنیا آمد ، او با خیال راحت می تواند حرکت تمام انواع مواد را به یک ارتفاع خاص و یا دهانه.

SOCMA telehandler با کنترل کننده تایر برای دست زدن به لاستیک ، و یا نام است. که دستکاری تایر ، گیره تایر ، تایر می تواند لاستیک معدن ، لاستیک OTR بزرگ ، و یا چرخ های بزرگ ، این تجهیزات می تواند برای لاستیک در حال تغییر برای زمین تجهیزات در حال حرکت است.فاده می شود

نصب سپر و انجام کار انزوا. این که آیا آن یک ساختمان پایین تر و یا یک انبار بزرگ ، سیستم عامل کار هوایی و یا telehandlers و گرداننده های چرخشی ، پانل را می توان با خیال راحت نصب شده و ثابت بدون تجهیزات متحرک. این که آیا آن را بازسازی یک ساختمان به یاد ماندنی و یا نوسازی یک خانه است.. با یک کامیون چرخشی تلسکوپی و یا یک پلت فرم کار هوایی بوم منحنی ، بدون نیاز به حرکت دستگاه برای تغییر محل کار وجود دارد ، چرا که برآمدگی پلت فرم و ظرفیت چرخش می تواند یک منطقه کار بزرگ را پوشش دهد. مدل های دیگر جمع و جور هستند و می توانند در داخل خانه کار کنند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In East of Tehran