Telehandler In Varamin ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Telehandler-1
Telehandler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




Olivier Traccucci که مدیر ارشد محصولات شرکت Bobcat به حساب می‌آید، در رابطه با محصول جدید این شرکت، یعنی Rotary Telehandler گفته است.: این محصول در جهت ارتقاء ارتفاع برای بلند کردن و همچنین بالا بردن ظرفیت برای جابه‌جایی به تولید رسیده و یکی از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که این محصول از تاریخ دسامبر در Bobcat به تولید رسید و خط تاسیس آن نیز راه‌اندازی شد.

چنین ساختاری مناسب برای نوع کاربرد این محصول به حساب می‌آید. برای مثال می‌توان به برجک چرخشی تله هندلر اشاره داشت؛ دقت داشته باشید که این بخش، از قابلیت چرخش درجه پشتیبانی می‌کند و چنین ویژگی به این وسیله این امکان را می‌دهد که با کمترین جابه‌جایی امکان است.فاده از آن مهیا می‌شود. بنابراین می‌توان گفت است.فاده از این وسیله برای مناطقی که از فضای کمی برخوردار هستند و امکان مانور در آن‌ها وجود ندارد، مناسب به نظر می‌رسد.

برای ساخت و ساز سقف حرفه ای ، لیفتراک های تلسکوپی می توانند چندین گزینه را توصیه کنند: سیستم عامل های کار هوایی ، لیفتراک های تلسکوپی با سیستم عامل های کاری یا لیفتراک های روتاری تلسکوپی با سیستم عامل های کاری. این که آیا این یک بازسازی سقف یا کل پروژه سقف است. ، شما می توانید کاشی ، تخته سنگ ، ورق فولاد یا تخته سنگ را غیر روحانی کنید.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Varamin