crane In Malard ( Sale, Sale and Buy, Rent )

crane-1
crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت توان سازه کیان تولید کننده جرثقیل، سقفی، بازویی، دروازه، بالابر، اپن وینچ، بالابردلتا فعالیت خود را از سال ۸ آغاز و در سال ۸۵ و با هدف بهبود کیفیت، امنیت و جلب رضایت مشتریان و ارائه راه حل مفید و مقرون به صرفه در خصوص تامین تجهیزات جابجایی، شامل انواع بالابر و جرثقیل ها به صورت کاملا دانش محور رسما به شماره ثبت گردید. در همین راستا کارخانه ای به مساحت متر مربع خریداری و به تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا مجهز گردید و با در نظر گرفتن است.انداردهای معتبر و به پشتوانه تجارب گذشته و به کارگیری از کارشناسان، مهندسین و متخصصین مجرب، امکانات تولید انواع بالابر و جرثقیل های صنعتی تا ظرفیت تن فراهم شد.

کُمپانکست (companext) به‌تازگی پلتفرم بین‌المللی ویژه‌ی تولید‌کنندگان تجهیزات، مشتریان صنعتی و ارائه‌دهندگان خدمات صنعتی را راه‌اندازی کرده است.. برای ثبت شرکت و همچنین معرفی محصولات و خدمات خود در این پلتفرم به این آدرس (companext.com) مراجعه نمایید. ارتباط با کمپانکست از طریق شناسه تلگرام designfuture@ ایمیل: info [at] companext.com

شرکت جرثقیل کیان با تکیه بر دانش فنی و با بهره گیری از بازرسین و متخصصین خود اقدام به تست و بازرسی و بررسی عملکرد اجزای جرثقیل ، جهت تعمیرات اساسی و تجهیزات بازسازی و مدرناسیون مهندسی و ارتقاء ایمنی جرثقیل در خدمت مشتریان می باشد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Malard