generator In Abas abad Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




چون ژنراتور دارای قطعات محرک در موتورش ااست که نیاز است. تا روغنکاری برای تضمین عملیات دوام و نرم برای دوره زمانی طولانی است.. موتور موتور ژنراتور توسط روغن ذخیره شده در پمپ است.. باید سطح روغنکاری روغن هر ۸ ساعت کارکرد ژنراتور بررسی شود. باید همچنین برای هر نوع نشت روغنکاری و تغییر در روغنکاری در هر ۵ ساعت کارکرد ژنراتور است..

موتور منبع ورودی انرژی مکانیکی به موتور ژنراتور است.. اندازه موتور بطور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی عرضه شده است.. چندین فاکتور را نیاز است. که در ذهن داشته باشید در حالی که دارید موتور ژنراتور را بررسی می‌کنید. سازنده موتور باید برای رسیدن به خصوصیات کارکرد کامل موتور و برنامه‌های نگهداری مشاوره بدهد.

کار ژنراتورهای مدرن امروز بر مبنای القای الکترومغناطیس کشف شده توسط مایکل فارادی در سال ۸ می‌باشد. فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی می‌تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است. القا شود. این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می‌کند که در عوض باعث می‌شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Abas abad Industrial City