generator In East of Tehran ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج می‌شوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمی‌توان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداول‌ترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر می‌کنند که بسیار دیر شده است..

موارد کاربرد دیزل ژنراتور ها : دو گروه از دیزل ژنراتور ها وجود دارند : دو زمانه و چهار زمانه ، که معمولا از گروه چهار زمانه به دلیل قدرت بیشترش در مقایسه ی با دو زمانه ها است.فاده می شود. به طور معمول گروههایی از سیلندرها در مضربی از دو است.فاده می شوند اگرچه می توان از هر کدام از این سیلندرها برای قرار گرفتن در میل لنگ به منظور جلوگیری از لرزش و حفظ تعادل است.فاده کرد. ژنراتور ها معمولا به صورت تک فاز و یا سه فاز است.فاده می شوند. در اکثر مصارف خانگی از تک فاز و در مصارف صنعتی و تجازی از سه فاز. دیزل ژنراتور ها معمولا برای مصارف دائمی و کم هزینه بسیار مناسب می باشند. دیزل های مدرن معمولا کم صدا و نگهداری انها آسان است..

کار ژنراتورهای مدرن امروز بر مبنای القای الکترومغناطیس کشف شده توسط مایکل فارادی در سال ۸ می‌باشد. فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی می‌تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است. القا شود. این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می‌کند که در عوض باعث می‌شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In East of Tehran