generator In Islamshahr ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




موارد کاربرد دیزل ژنراتور ها : دو گروه از دیزل ژنراتور ها وجود دارند : دو زمانه و چهار زمانه ، که معمولا از گروه چهار زمانه به دلیل قدرت بیشترش در مقایسه ی با دو زمانه ها است.فاده می شود. به طور معمول گروههایی از سیلندرها در مضربی از دو است.فاده می شوند اگرچه می توان از هر کدام از این سیلندرها برای قرار گرفتن در میل لنگ به منظور جلوگیری از لرزش و حفظ تعادل است.فاده کرد. ژنراتور ها معمولا به صورت تک فاز و یا سه فاز است.فاده می شوند. در اکثر مصارف خانگی از تک فاز و در مصارف صنعتی و تجازی از سه فاز. دیزل ژنراتور ها معمولا برای مصارف دائمی و کم هزینه بسیار مناسب می باشند. دیزل های مدرن معمولا کم صدا و نگهداری انها آسان است..

بسیاری از وسایل حمل و نقل سنگین مانند تراکتورها، اتوبوسها، کشتی ها، قطارهای مسافربری، ژنراتورهای بزرگ قابل حمل و نقل، بسیاری از مزرعه داران و وسایل کوچکتر از موتوهای دیزلی است.فاده می کنند. با این حال در برخی از کشورها است.فاده ی این موتورها در وسایل مسافربری که پر سروصدا، سنگین و دارای عملکرد خاص هستند و دارای سرعتی آهسته می باشند کاربرد زیادی ندارد. در حالت کلی این خودروها گرانتر از خودروهای بنزینی هستند . موتورهای دیزلی مدرن راه درازی را به همراه سیستم مستقیم تزریق توربو طی کرده اند و باید تحت فشار قرار بگیرد تا اختلاف بین موتورهای دیزلی و گازوئیلی را مشخص کند. در برخی از کشورها که مالیات سوخت دیزل بسیار ارزانتر از سوخت بنزین است. ، خودروهای دیزلی معروف تر می باشند. طرحهای جدیدتر به طور قابل توجهی تفاوت بین سوخت دیزلی و بنزینی را نشان می دهد. آزمایشگاه دیزل BMW در اتریش در مورد توسعه ی خودروهای دیزلی در صدر جهان قرار دارد. بعد از گذشت مدتها و با وجود تعداد اندک خودروهای دیزلی ، مرسدس بنز در قرن با حفظ کیفیت بالا به خودروهای دیزلی پیوست.

ژنراتور وسیله‌ای است. که انرژی مکانیکی به دست آمده از منبع بیرونی را به انرژی الکتریکی بعنوان خروجی تبدیل می‌کند. این مهم است. که درک کنیم که ژنراتور واقعا انرژی الکتریکی خلق نمی‌کند. در عوض، با است.فاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ‌ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد کرد. این جریان، شارژ الکتریکی جریان الکتریکی عرضه شده توسط ژنراتور است.. مکانیسم ژنراتور را می‌توان با درک کار پمپ آب فهمید که باعث جریان آب می‌شود، اما واقعا آبی ایجاد نمی‌کند و فقط آب جریان می‌یابد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Islamshahr