generator In Kharazmi Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




) یکسوکننده‌های چرخشی: تبدیل جریان AC به جریان DC- این یکسوکننده جریان AC توسط سیم پیچ‌های یکسوکننده تولید می‌شوند و به جریان DC تبدیل می‌شود. این جریان DC منتهی به روتور/آرماتور است. که میدان الکترومغناطیسی است. است. بعلاوه میدان مغناطیس چرخشی روتور/آرماتور.

بسیاری از وسایل حمل و نقل سنگین مانند تراکتورها، اتوبوسها، کشتی ها، قطارهای مسافربری، ژنراتورهای بزرگ قابل حمل و نقل، بسیاری از مزرعه داران و وسایل کوچکتر از موتوهای دیزلی است.فاده می کنند. با این حال در برخی از کشورها است.فاده ی این موتورها در وسایل مسافربری که پر سروصدا، سنگین و دارای عملکرد خاص هستند و دارای سرعتی آهسته می باشند کاربرد زیادی ندارد. در حالت کلی این خودروها گرانتر از خودروهای بنزینی هستند . موتورهای دیزلی مدرن راه درازی را به همراه سیستم مستقیم تزریق توربو طی کرده اند و باید تحت فشار قرار بگیرد تا اختلاف بین موتورهای دیزلی و گازوئیلی را مشخص کند. در برخی از کشورها که مالیات سوخت دیزل بسیار ارزانتر از سوخت بنزین است. ، خودروهای دیزلی معروف تر می باشند. طرحهای جدیدتر به طور قابل توجهی تفاوت بین سوخت دیزلی و بنزینی را نشان می دهد. آزمایشگاه دیزل BMW در اتریش در مورد توسعه ی خودروهای دیزلی در صدر جهان قرار دارد. بعد از گذشت مدتها و با وجود تعداد اندک خودروهای دیزلی ، مرسدس بنز در قرن با حفظ کیفیت بالا به خودروهای دیزلی پیوست.

) مکان فلزی در مقابل پلاستیک: طراحی تمام فلزی دوام آلترناتور را تضمین می‌کند. مکان پلاستیکی با زمان تغییر شکل می‌یابد و باعث می‌شود تا اجزای متحرک آلترناتور بی حفاظ شوند. این سایش و پارگی را افزایش می‌دهد و مهمتر از آن برای کاربر خطرناک است..



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Kharazmi Industrial City