generator In Qarchak ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در وایز معمار نرم افزار می‌تواند با ترسیم یک UML Component Diagram و تعیین قالب‌های دلخواه (با افزودن چند stereotype و tagged value روی component ها) اقدام به تولید مولفه‌های نرم افزاری محصول نماید. همچنین امکان ساده‌تری برای ایجاد یکی یکی مولفه‌ها با اسکریپت وجود دارد.

آب تازه یا خام گاهی اوقات به عنوان خنک کننده برای ژنراتورهاست، اما این اکثرا محدود به موقعیت‌های خاصی مانند زنراتورهای کوچک کاربردهای شهری یا واحدهای بسیار بزرگ تا ۵ کیلووات و بالاتر می‌شود. هیدروژن گاهی اوقات به عنوان خنک کننده‌ای برای سیم پیچ است.اتور واحدهای بزرگ ژنراتور است.فاده می‌شوند، چون بسیار کاراتر در جذب گرما نسبت به هر خنک کننده دیگر است.. هیدروژن گرما را از بین می‌برد و آن را از طریق تبادل گر گرمایی در مدار خنک کنندگی ثانویه هستند که شامل آب دمیرالیزه بعنوان خنک کننده است.. این که چرا ژنراتورهای بسیار بزرگ و کارخانجات نیروی کوچک اغلب برج‌های سردکننده بزرگی کنار خودر دارند. برای همه کاربردهای معمول دیگر، هم مسکونی و هم صنعتی، رادیاتور است.اندارد و فنی روی ژنراتور وصل شده اند و به عنوان سیتم خنک کنندگی اولیه کار می‌کنند.

چون ژنراتور دارای قطعات محرک در موتورش ااست که نیاز است. تا روغنکاری برای تضمین عملیات دوام و نرم برای دوره زمانی طولانی است.. موتور موتور ژنراتور توسط روغن ذخیره شده در پمپ است.. باید سطح روغنکاری روغن هر ۸ ساعت کارکرد ژنراتور بررسی شود. باید همچنین برای هر نوع نشت روغنکاری و تغییر در روغنکاری در هر ۵ ساعت کارکرد ژنراتور است..



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Qarchak