generator In Varamin ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




الف- نوع سوخت مورد است.فاده- موتور ژنراتور‌ها با انواعی از سوخت‌ها مانند دیزل، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز)، یا گاز طبیعی کار می‌کنند. موتورهای کوچکتر معمولا با گازوییل کار می‌کنند در حالی که موتورهای بزرگتر با دیزل، پروپان مایع، گاز پروپان یا گاز طبیعی کار می‌کنند. موتورهای اصلی همچنین می‌تواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با دیزل هم با گاز کار کنند.

دیزل ژنراتور های پشتیبان برای هر مرکز بهداشتی و یا درمانی ضروری هستند. با توجه به انتقادات صورت گرفته به کارکرد این وسیله ها و موقعیتی که بیماران بیمارستان دارند قطع برق گزینه ی مناسبی نیست. برای سالهای طولانی ، بیمارستان های ارتش و عمومی به دستگاههای مولد برق در زمان قطعی برق نیاز داشته اند و نبود آن برای این مکان ها همچون یک بلای طبیعی است..

ژنراتور وسیله‌ای است. که انرژی مکانیکی به دست آمده از منبع بیرونی را به انرژی الکتریکی بعنوان خروجی تبدیل می‌کند. این مهم است. که درک کنیم که ژنراتور واقعا انرژی الکتریکی خلق نمی‌کند. در عوض، با است.فاده از انرژی مکانیکی عرضه شده و با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ‌ها در مدار الکتریکی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد کرد. این جریان، شارژ الکتریکی جریان الکتریکی عرضه شده توسط ژنراتور است.. مکانیسم ژنراتور را می‌توان با درک کار پمپ آب فهمید که باعث جریان آب می‌شود، اما واقعا آبی ایجاد نمی‌کند و فقط آب جریان می‌یابد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Varamin