generator In qarchak Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تانک سوخت معمولا ظرفیت کافی برای حفظ کارکرد تا ۸ ساعت را بطور متوسط دارد. در مورد واحدهای کوچک موتور ژنراتور، تانک سوخت قسمتی از پایه ژنراتور است. یا سوار بر روی چارچوب ژنراتور شده است.. برای کاربردهای تجاری، ممکن است. لازم باشد تا بطور مستقیم باشد و روی تانک سوخت خارجی نصب شده باشد.

لازم است. که سطوح خنک کنندگی ژنراتور بر پایه روزانه بررسی شود. سیستم خنک کنندگی و پمپ آب تازه می‌توانند آب را با فشار آب بعد از هر ساعت ریخته می‌شود و تبادل گر گرمایی باید بعد از هر ساعت کار ژنراتور تمیز شود. ژنراتور باید در منطقه‌ای باز و تهویه دار انجام شود که تامین کافی با هوای تازه انجام شود. کد الکتریکی ملی (NEC) فضای حداقل سه فوتی را باید در تمام جوانب ژنراتور در اختیار قرار می‌دهد تا جریان آزاد هوای خنک کننده تضمین شود.

دیزل ژنراتور های پشتیبان برای هر مرکز بهداشتی و یا درمانی ضروری هستند. با توجه به انتقادات صورت گرفته به کارکرد این وسیله ها و موقعیتی که بیماران بیمارستان دارند قطع برق گزینه ی مناسبی نیست. برای سالهای طولانی ، بیمارستان های ارتش و عمومی به دستگاههای مولد برق در زمان قطعی برق نیاز داشته اند و نبود آن برای این مکان ها همچون یک بلای طبیعی است..



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In qarchak Industrial City