loader In Islamshahr ( Sale, Sale and Buy, Rent )

loader-1
loader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بیل و لودر این ماشین هرکدام دارای سیلندر هیدرولیکی هستند و پایه‌های تعادل این ماشین نیز هرکدام دارای یک سیلندر هیدرولیکی است. و می‌تواند دارای یک و یا دو پمپ هیدرولیکی برای تمام عملیات هیدرولیکی انجام‌شده توسط ماشین باشد. به‌منظور خنک‌کردن روغن هیدرولیک، یک سیستم خنک‌کنندۀ روغن نیز در ماشین تعبیه شده است. و دارای سیستم هوشمند برای کنترل فشار در هر لحظه برحسب عملیات در حال انجام می‌باشد.

شرکت سیران تایر تجارت معدن عرضه کننده انواع تایرهای کامیونت، کامیونی، اتوبوسی، معدنی، راهسازی، صنعتی و کشاورزی با برند سامسون در ایران بوده و آمادگی همکاری در زمینه تأمین و مشاوره و انتخاب لاستیک مناسب برای ماشین آلات شما مشتریان و مصرف کنندگان گرامی را دارا می باشد.

بیل مکانیکی بکهولودر همانند بیل‌های مکانیکی دیگر می‌باشد. از تفاوت‌های بیل مکانیکی بکهولودر با بیل‌های مکانیکی معمول می‌توان به سیستم هوشمند برگشت به عمق حفاری اشاره کرد، که به‌وسیلۀ این سیستم بیل پس از تخلیه به‌طور اتوماتیک به محل تخلیه بازمی‌گردد. زاویه‌ای که بیل مکانیکی می‌تواند با افق داشته باشد ± درجه می‌باشد و حداکثر تا ارتفاع ۵ متر (۸ فوت) می‌تواند بالا برود. ظرفیت جام آن‌ها نیز متفاوت است.، که حداقل آن ٫ مترمکعب و حداکثر آن ٫۵ مترمکعب می‌باشد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Islamshahr