Forklift In Varamin ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Forklift-1
Forklift-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از این رو ، وقتی پیستون های هیدرولیکی دکل ها را به سمت بالا فشار می دهند ، چرخ دنده های دکل ها را به زنجیر غلتک فشار می دهند. این اتفاق می افتد زیرا یک طرف زنجیر به قاب غیر متحرک لیفتراک ثابت است. و تنها راهی که دکل ها می توانند به سمت بالا حرکت کنند این است. که چرخ دنده ها در جهت عقربه های ساعت بچرخند و چنگال ها را از بالای سر بکشند.

اندازه فورکلیفت ها متفاوت است. ، از ظرفیت یک تن برای کارهای عمومی مربوط به انبار تا ظرفیت تن برای حمل کانتینر. صفحه روی لیفتراک ، بالاترین وزنی را که می تواند بردارد تعیین می کند. اپراتورهای لیفتراک می توانند چنگال ها را بالا و پایین کنند ، از شیفت کنار است.فاده کنند تا بارها را جابه جا کنند و دکل را کج کنند تا بار از چنگال ها بلغزد.

فورکلیفت های صنعتی به عنوان تجهیزات بسیار مفیدی در محل های ساخت و ساز خدمت می کنند ، زیرا می توانند برای حمل مصالح ساختمانی سنگین در مسافت های طولانی ، از طریق زمین های ناهموار است.فاده شوند. عملکرد ابزار بالابر و وسیله نقلیه را با هم ادغام و متعادل می کند. لیفتراک ها می توانند پالت های آجر ، مصالح ساختمانی و تیرچه های فولادی را از کامیون تحویل بارگیری کرده و به محل کار منتقل کنند. اکنون بیشتر شرکت های حمل و نقل لیفتراک سوار بر کامیون را با خود حمل می کنند تا محصولات ساختمانی را به راحتی بارگیری کنند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Varamin