Compressor In Sahand Industrial City ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




: آوریل: خشک کن جدید صرفه جویی در مصرف انرژی SECOTEC TF به عنوان نامزد نهایی جایزه معتبر هرمس انتخاب شده است. که توسط نمایشگاه تجارت &#;Hannover Messe&#; به رسمیت شناختن فن آوری های نوآورانه اعطا شده است.. خشک کن جدید با سیستم ذخیره گرمایشی نوآورانه خود ، در مقایسه با خشک کن های معمولی تا ٪ صرفه جویی در انرژی می کند. اکتبر: تخمگذار سنگ بنای یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در سایت تولیدی گرا. تعالی در نوآوری نقش اصلی را دارد. یک جریان پایدار از نوآوری ها ، لبه های رقابتی KAESER KOMPRESSOREN را در خط مقدم فناوری خشک کردن هوای فشرده &#; و همچنین در سایر مناطق حفظ و گسترش می دهد. نوامبر: با ادغام مجدد  یک شرکت سهام اروپا &#; KAESER KOMPRESSOREN گام دیگری را در است.راتژی بین المللی خود برمی دارد. یک شرکت خانوادگی با ریشه های آلمانی قوی ، در سراسر دنیا در خانه و با کیفیت &#;ساخت آلمان&#; سازش ناپذیر. هیئت اجرایی متشکل از دیپل است..

:مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#;: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و است.راتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است.. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است. و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از کارمند در سراسر جهان دارد.

گروه صنعتی گاردنر دنور با ارائه طیف گسترده ای از کمپرسورها و محصولات خلاء، به مشتریان در سراسر جهان در صنایع مورد است.فاده قرار می دهد. این گروه تجهیزات قابل اعتماد و با صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند که در بسیاری از برنامه های تولید و فرایند کار می کند.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In Sahand Industrial City