Compressor In South of Tehran ( Sale, Sale and Buy, Rent )

Compressor-1
Compressor-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




: آوریل: خشک کن جدید صرفه جویی در مصرف انرژی SECOTEC TF به عنوان نامزد نهایی جایزه معتبر هرمس انتخاب شده است. که توسط نمایشگاه تجارت &#;Hannover Messe&#; به رسمیت شناختن فن آوری های نوآورانه اعطا شده است.. خشک کن جدید با سیستم ذخیره گرمایشی نوآورانه خود ، در مقایسه با خشک کن های معمولی تا ٪ صرفه جویی در انرژی می کند. اکتبر: تخمگذار سنگ بنای یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در سایت تولیدی گرا. تعالی در نوآوری نقش اصلی را دارد. یک جریان پایدار از نوآوری ها ، لبه های رقابتی KAESER KOMPRESSOREN را در خط مقدم فناوری خشک کردن هوای فشرده &#; و همچنین در سایر مناطق حفظ و گسترش می دهد. نوامبر: با ادغام مجدد  یک شرکت سهام اروپا &#; KAESER KOMPRESSOREN گام دیگری را در است.راتژی بین المللی خود برمی دارد. یک شرکت خانوادگی با ریشه های آلمانی قوی ، در سراسر دنیا در خانه و با کیفیت &#;ساخت آلمان&#; سازش ناپذیر. هیئت اجرایی متشکل از دیپل است..

این گروه جهانی مجموعه ای جامع از خدمات پس از فروش را برای تکمیل محصولات خود را ارایه می دهد.گاردنر دنور مستقر در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا است.. گاردنر دنور در سال تاسیس شد و امروزه حدود کارمند در بیش از کشور دارد.

: آوریل:  برای اولین بار به موضوع اصلی نمایشگاه تجاری &#;Hannover Messe&#; تبدیل شد و KAESER به عنوان پیشگام اصلی مفهوم انقلابی شرکت کرد. سپتامبر: خوابگاه جوانان سابق در منطقه Ketschendorf در کوبورگ به محل زندگی کارآموزان KAESER از سراسر جهان تبدیل می شود. همچنین در ماه سپتامبر ، سنگ بنای دیگری در کوبورگ گذاشته شده است.. این بار برای مرکز تحقیق و نوآوری ، جایی که بسیاری از نوآوری های جدید تصور می شود. اکتبر: ساخت و ساز نیز در جای دیگری پیشرفت می کند. مراسم برپایی سالن های تولید جدید جشن گرفته می شود



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In South of Tehran