dump In East of Tehran ( Sale, Sale and Buy, Rent )

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تعداد کوین های در گردش این ارز معادل ${ circulating_supply } می باشد. همچنین کلیه کوین ها یا توکن های ارز ${ symbol } که قبلا تولید شده اند، یا است.خراج شده اند، به همراه کوین هایی که هنوز صادر نشده اند،معادل ${ max_supply } است..قیمت ${ coin.farsi_name } در تاریخ ${ ath_date }، ath زده است.، یعنی به بالاترین قیمت خود رسیده است.. که میتوانگفت بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } معادل ${ ath } می باشد. و در تاریخ ${ atl_date }، ${ symbol } پایینترین قیمت خود را که معادل ${ atl } می باشد را تجربه کرده است..

به صورت کلی پامپ و دامپ ها قانونی نیستند.اما در ارزهای دیجیتال به دلیل نبود قانون به کرات این موضوع دیده می شود .البته باید بدانید که در ارزهای معتبر تر کمتر این اتفاق رخ می دهد .چراکه حجم بازار آن ها گسترده تر است. و وقتی حجم معاملات و سرمایه گذاران یک سهم یا ارز بالا باشد یک یا دو گروه خاص از سرمایه گذاران نمی توانند کنترل بازار را به دست بگیرند و در آن دستکاری کنند.با این حال بله پامپ و دامپ بسیار خطرناک است. .چراکه چه شما اگر تحت تاثیر تبلیغات چنین افرادی قرار بگیرید و در ارزهایی که حجم  معاملات چندانی ندارند سرمایه گذاری کنید ممکن است. افرادی که سرمایه گذاری بیشتری انجام داده اند کنترل آن ارز یا سهم را در دست بگیرند و مطابق میل خود پامپ و دامپ ایجاد کنند که در هر صورت به نفع شما نحواهد بود و امکان از دست دادن سرمایه شما وجود دارد.

قیمت ${ coin.farsi_name }, ${ symbol } امروز معادل ${ price } می باشد. تغییرات این ارز در ساعت گذشته ${ price_change_percent_pure } می باشد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال ${ symbol }، معادل ${market_cap} است. و همچنین ارزش بازار ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته حدودا ${ market_cap_change }می باشد. شایان ذکر است. حجم کل معاملات ارز ${ symbol } به ارزش ${ total_volume } می باشد.بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته معادل ${ high_h } و پایین ترین قیمت ${ coin.name } در ساعته گذشته ${ low_h } می باشد.



( Sale, Sale and Buy, Rent ) `s other In East of Tehran